«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің «Тайынша ауданының білім бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Амандық орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі»
Дүниежүзілік аутизм туралы ақпараттандыру күніне орай ата-аналарға арналған жадынама.
Аутизм синдромын сипаттау үшін қолданылатын мінез-құлық сипаттамалары: 1. Сөйлеу емес және сөйлеу коммуникациясының дамуы бұзылған. Тән: Мимика мен қимылдың болмауы. Сөйлеу болмауы мүмкін; Бала ешқашан әңгімелесушіге күлмейді, оның көзіне қарамайды; Сөйлеу қалыпты, бірақ бала басқалармен сөйлесе алмайды; Сөйлеу мазмұны мен формасы бойынша қалыпты емес, яғни бала осы жағдайға қатысы жоқ бір жерде естіген сөз тіркестерін қайталайды; Сөйлеу фонетикалық емес (интонация, ырғақ, сөйлеудің монотондылығы проблемалары).
2. Әлеуметтік дағдыларды дамыту бұзылған. Тән: Балалар құрдастарымен қарымқатынас жасағысы және дос болғысы келмейді; Басқа адамдардың (тіпті атааналардың) сезімін және өмірін елемеу); Өз проблемаларын жақын адамдармен бөліспейді, өйткені олар мұны қажет деп санамайды; Ешқашан басқа адамдардың бетәлпетіне немесе ым-ишараларына еліктемейді немесе бұл әрекеттерді жағдаймен байланыстырмай, бейсаналық түрде қайталамайды. 3. Қиялдың дамуы бұзылған, бұл шектеулі мүдделер шеңберіне әкеледі. Тән: Табиғи емес, жүйке, иеліктен шығарылған мінез-құлық; Аутист бала қоршаған орта өзгерген кезде истериканы көрсетеді; Жеке өмірге, өзімен ойнауға артықшылық береді; Қиялдағы оқиғаларға қиял мен қызығушылық жоқ; Белгілі бір тақырыпқа ұмтылады және оны үнемі қолында ұстауға деген құлшынысты сезінеді; Сол әрекеттерді дәл қайталау талабын бастан кешіреді; Назарын бір нәрсеге аударады.